Skip to content

Keputusan Anak Daraku bertocang

Disember 2, 2009

Express entry : Di prtik dari Siti Sifir’s Supernova blog.

http://sitisifir10.blogspot.com/2009/11/keputusan-anak-dara-ku-bertocang.html

Bismillah,


Setelah berpulas pulis….saya pejam mata aje tapi bg guide kepada beberapa orang juri untuk buat pilihan… Terima kasih kepada K.Sari, Cik Dilah dengan Cikgu Amy yang sudi tolong kelabu asap mata masing2 pilihkan shortlist… Final nya, saya minta tolong suami saya pilihkan. Sebab apa dia pilih? Sebab dia kritis…jadi yang menang ni puan2 sila tengok ye tocang mereka….

Pemenang pertama :

Nama : Dhiya Nabihah Binti Mohd Yusri

Umur : 1 Tahun 10 bulan

Pemenang kedua :


Nama: Nur Aleesya binti Mohd Adzhar
Umur :1 Tahun 1 BULAN

Sila emailkan nama dan alamat serta no telefon untuk urusan penghantaran hadiah. Sepatutnya hari ini saya uruskan penghantaran tapi saya ada customer dari tadi. Maka pengumuman pun lambat dibuat.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih atas semua penyertaan rakan2 blogger. Jika saya tidak meletakkan link kalian di bloglist saya, tolong maklumkan ya…

One Comment leave one →
  1. rosma permalink
    Disember 2, 2009 20:43

    so cute…tahniah kepada yg berjaya…

Tinggalkan Jawapan

